Címkék

2010. július 1., csütörtök

Zápor

Jó kis zuhárét kaptunk úgy 6 óra körül délután, készülődött már korábban is de meggondolták magukat a sötét fellegek, inkább körbe kerülgettek bennünket. Igen fülledt meleg volt, nagyon jól esett volna a friss levegő, a jó eső illat!
Végre lecsapott olyan sűrű eső , hogy szürke függönyként hatott! Dörgött, villámlott, gyerekkoromban azt mondták a szüleim, azért, mert haragszik a Jóisten.
Nem tartott 20 percnél tovább, igazi nyári zápor volt, és finom friss levegő lett!

2 megjegyzés:

  1. :) En is szeretem! Nalunk is volt par nappal ezelott Dublin szelen. Szerintem ott kuriozumnak szamit :) Marmint az elmult 3 evben en nem talalkoztam ehhez hasonloval. Jegeso az barmikor, akar telen, akar nyaron, de egy rendes vihar, az nem volt! A dolog erdekessege pedig az volt, hogy epp egyik kollegamnak meseltem a kocsiban amikor hazavitt, a tavaly nyari itthoni viharelmenyemrol. Es amikor kiszalltam, elkezdodott. Dorges, villamlas ahogy kell! :) Megkonnyebbules. Egyik baratnom mondta masnap, hogy szeles vigyorral fekudt az agyon!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy olvastál Csirli, eltudom képzelni azt a "széles vigyort" a barátnőd arcán,nálam is így volt. Mit csinálsz Irországban?

    VálaszTörlés