Címkék

2010. július 2., péntek

Zajos reggel

Ma kora reggel, már 5 órakor szúnyogírtás volt, kettő kis gép is szórta az áldást rájuk, olyan alacsonyan szálltak, ahogy néztem őket, féltem hogy nekimennek a tízemeletes házaknak.
Nagyon alaposan csinálták, szépen, csíkban, végig a városon és vissza! Sokszor!
Nyírják a füvet is,- itt körülöttem sok zöld terület van- nagyon jó illata van a vágott fűnek, én szeretem, ez is gyermekkori emlékeket idéz. Szerettem a szénakaszálást, a gyűjtést mikor már kiszáradt, öröm is volt és munka is, de jó érzés fogott el utána és persze fáradság!

2 megjegyzés:

  1. A vágott fű és szénaillatot én is nagyon szeretem, itt nálunk az egyik lakó szokta a nyírni a füvet. Kicsit zajos, de megéri! A kert sokkal rendezettebb képet mutat és az az illat...! :) Van jó is a nyárban, csak azt nem szeretem, hogy meleg. :)

    VálaszTörlés
  2. Igazad van...minden rosszban van valami jó...a többit elviseljük

    VálaszTörlés