Címkék

2010. június 27., vasárnap

Tanulás 2.

A tegnap délutánt a blogolás mindenféle érdekességét,tudományát, megismerését volt hívatva eltölteni. Ezekhez a furmányos dolgokhoz áthívtam a kisfiam feleségét, az én Magdimat, aki szerintem nagyon érti a Topikával való munkát, neki nem kell a "kabát" ,nem úgy mint nekem!
Ez a kabát dolog nagyon nyomta az én lelkemet, mert az én el-ide-oda kattintgatásommal 3x is megjelent a blogon, amit igen restelltem. Ezt mindenképpen törölni akartuk, legalább kettőt,sikerült is, nagy boldogan mentünk volna tovább, de ez a fránya bejegyzés csak ottmaradt! Akkor ha ennyire ragaszkodik a helyéhez, maradjon! Legalább gondolkozik aki olvassa, hogy miért??
Ugye egy új bloghoz, új háttér is kellene, több nekifutásra ez is sikerült! Sőt, még fotókat is tett fel Magdi.
Aztán a könyvjelzőbe állított be oldalakat, hogy könnyebben rátaláljak amire akarok. Este 7 óra lett, /az órát nem sikerült feltenni/ közben ittunk egy jó teát,és ettünk egy kis sütit, aminek a receptjét a Peti unokám barátnője küldte.
Hogy én ebből mennyit tanultam,az a jövőben fog megmutatkozni, mert Topika előtt Magdi ült, én csak néztem!


7 megjegyzés:

  1. Annak a sütinek a receptjét meg lehet ismerni? :)

    VálaszTörlés
  2. Haj, haj, az a fránya idő! Még mindig nem stimmel. 0:44-et mutat, pedig most 9:44-et kéne. Majd ez is sikerül!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Borka, köszönöm hogy itt jártál, a receptet átküldtem...szerintem palacsinta tészta, csak kicsit turbózva de gyors és finom...45 percig sült takarékon...
    cseresznyével nekem nem ízlett

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a receptet, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  6. No lám, mire jó még a számítógép! Összehozza a generációkat! :-)

    VálaszTörlés
  7. Tyria, nekem nagy öröm hogy megismertem valamennyire ezt a masinát,eddig a távol lakó családommal, barátaimmal tartottam így a kapcsolatot, most már néhány bloggerrel is.

    VálaszTörlés