Címkék

2010. június 24., csütörtök

NYÁR

Nyáron, ha igazi,hozzá vagyunk szokva a jó napsütéses meleghez : strand, nyaralás, jókedv, kacagás, buli! Most: víz, víz, víz rengeteg, és szomorúság!
Annyira jó volt már két reggel úgy ébredni,hogy sütött a napocska. Az éjjel sokáig bemosolygott hozzám a telehold,de többször is elbújt a felhők mögött. Féltem hogy megint esővel kezdhetem a napot. Nem így lett, ragyogó napsütés van, hála a felettünk lévőnek! Csodásan kék az ég,és kis hófehér foszlány felhők úszkálnak. De jó lenne már az az igazi nyár!

8 megjegyzés:

  1. Jól írod Csupacska, nagyon kéne már, nem csak nekünk, de a növényeknek is nagy szükségük volna a jó meleg napocskára!
    (Látod, így kell ezt! Nem olyan nagy dolog, meglátod, a nyelvezetet is hamar megszokod. Ha kérdésed van, nyugodtan írj emilkét!)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy benéztél Borka,emilke megy.

    VálaszTörlés
  3. Szervusz Csupacska!

    Az ország déli feléből én is benézek ide. Elvégre nem csak a húszéveseké a világ! Igaz?

    VálaszTörlés
  4. Az biztos! Mivel én már nem soká betöltöm a 77-et, és kéthetes leszek.Örülök Neked Tyra, köszönöm hogy jöttél!

    VálaszTörlés
  5. Csupacska, már tudom, hogy hogyan kell a háttérképet lecserélni, csak még azt nem tudom, hogyan írjam le érthetően. :)
    Addig a Beállításoknál be kéne állítani a zónaidőt a Budapestire, mert ahogy nézem, ez most nem az.
    Nagyon megdicsérlek, mert ebben a korban csak a nagyon bátrak vállalkoznak blogírásra! :)

    VálaszTörlés
  6. Borka, dicséret köszönve, de egyre jobban semmit nem tudok! Délután átjön Magdi és az én el,ide-oda kattintgatott tudatlanságomat helyre hozza. Gondolom az időt is betudja állítani,megmutat több dolgot is, most az a kérdés ezt a bejegyzést sikerül-e a helyére tenni

    VálaszTörlés
  7. Nagyon örülök,hogy jártál nálam!!!!!Így én is megtaláltalak!:)

    VálaszTörlés