Címkék

2011. január 14., péntek

Megkezdték.....

A házunknak négy lépcsőháza van, ma már az alattam lévő pincéket szigetelik. A lapokat fúrással erősítik a plafonhoz. Most már kezdem hinni, tényleg készül, ha lassan is,de dolgoznak rajta.Különben a 3 szintalatti fúrás hangja olyan mintha mellettem lenne, de részemről pozitív hozzáállást határoztam el, így nem zavar, a munkálatok zajjal járnak. Kész!!
Tegnap még azt gondoltam, ma kimegyek a Tesco-ba, elvásárolom a kisfiaméktól kapott utalványt, de az eső megvétózta, ugyanis napok óta esik,szépen, szemerkélve, de gyűlik a víz.
Az "élet" meg egyre drágább! Hiába ügyeskedek, megtakarítani most semmit nem tudok. A felújítás alól nem húzhattam ki magam, nem tehettem a többi lakótárssal,meg arra is gondoltam, jobb lakást hagyok a gyerekemre ha én "felköltözöm".
Akkor tehát úgy van jól, ahogy van!

3 megjegyzés:

  1. Csupacska, vajon merre jársz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves Borka.Sajnos 3 eve "felköltözött" ahogy Ő nevezte.. nagyon hianyzik,egyszer emlitette,hogy blogot ír és ma olvasgattam.Ezek szerint majdnem egyszerre olvasgattuk..

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés